Σύμφωνα με πληροφορίες, την Παρασκευή 9-5-2014, στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) εισήχθη προς κρίση το θέμα της περικοπής του εφάπαξ μεμονωμένων δημοσίων υπαλλήλων, της ΑΔΕΔΥ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτικών Υπαλλήλων Δημοσίου που προσέφυγαν με αιτήσεις ακύρωσης των Ν. 3986/1-7-2011, Ν.4024/27-10-2011 και Ν.4093/12 Νοεμβρίου 2012, με τους οποίους επιβλήθηκαν περικοπές, αθροιστικά, κατά 42,67%(!!!) στα χορηγούμενα από το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ) εφάπαξ χρηματικά ποσά των συνταξιοδοτούμενων Δημοσίων Υπαλλήλων και κατά του ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων – Υπουργείου Εργασίας, κοινωνικής ασφάλισης και Πρόνοιας.
Κατά την ακροαματική διαδικασία, οι νομικοί εκπρόσωποι του Ελληνικού Δημοσίου με διάφορα επιχειρήματα προσπάθησαν να υπερασπισθούν τη συνταγματικότητα της εφαρμογής του νόμου (παραθέτοντας αναλογιστικές μελέτες, αριθμούς υπαλλήλων που στράφηκαν στη συνταξιοδότηση με αποτέλεσμα τη δυσχερή θέση του Ταμείου,… κλπ), όμως δεν επιχειρηματολόγησαν και δεν υπερασπίσθηκαν το ζήτημα της καταφανώς παράνομης αναδρομικότητας εφαρμογής που ορίζει ο νόμος (σε όσους είχαν εξέλθει στη σύνταξη από το 2010, δηλ. τρία περίπου χρόνια πριν τη ψήφιση του Ν.4093/2012 περί Έγκρισης Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013−2016, όπου όχι μόνο δεν αποδίδονται άμεσα τα οφειλόμενα στους δικαιούχους εφάπαξ αλλά μετά από τρία χρόνια, αντί να καταβληθούν αυτά νομιμότοκα όπως θα έπρεπε, μέσω των παραπάνω νόμων που ψηφίζονται από την κυβέρνηση, τους αποδίδονται …περίπου τα μισά!!! )
Η απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ αναμένεται να εκδοθεί με το νέο δικαστικό έτος (16 Σεπτεμβρίου 2014).