Πανελλήνια Ένωση Αποστράτων Πυροσβεστικού Σώματος

Π.Ε.Α.Π.Σ.

Μία φιλόξενη κυψέλη για όλους τους συνταξιούχους του Πυροσβεστικού Σώματος και τις οικογένειές τους.

ΒΥΘΙΣΗ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ THΣ O.Α. ΣΤΗ ΤΖΙΑ …ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ …ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

13-03-2024, Ω/19:00′

ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ
ΣΤΟΝ ΒΡΌΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΚΕΑΣ….
* Ο δήμος Κέας έχει ενημερώσει
τους δημότες του;;;;
“””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””””
Η εποχή μας, δίνει διεξόδους , στα προβλήματα επιβίωσης, μέσα σ’ ένα πλαίσιο κοινωνικής & ηθικής αποσύνθεσης.
Η υπερ – ανάπτυξη του τουρισμού, έχει καταντήσει την χώρα μας και τον πληθυσμό της ,
σε υπηρέτες, και μάλιστα με πολλά ρίσκα λόγω της μονομέριας στην απασχόληση , σε έναν τομέα δραστηριοτήτων.
Την ίδια ώρα βέβαια , δίνει την ευκαιρία ,για “αρπαχτές”, σε παράγοντες και παρασιτικά στοιχεία της οικονομίας μας .
Ο πρόλογος απαραίτητος για να σχολιαστεί, η  επικείμενη ενέργεια , της βύθισης ενός ιστορικού αεροπλάνου της Ολυμπιακής Αεροπορίας (που προοριζόταν για έκθεμα μουσείου, εντός του Ελληνικού), στον Βρόσκοπο της Κέας, προκειμένου να βελτιωθεί, ο τουρισμός του νησιού….(!!!)
Δυστυχώς η ενέργεια της βύθισης ,από ιδιωτική επιχείρηση έχει την πολιτική κάλυψη της δημάρχου Κέας και του Δ Σ. του δήμου , που το αποφάσισαν σε Δ.Σ τον Δεκέμβριο του 2023.
Το όλο εγχείρημα ξεκίνησε από την πώληση του αεροπλάνου ,από το ΠΟΛΚΕΟΑ , τον Μάιο του 2023, που το είχε αγοράσει το αεροπλάνο με εισφορές των μελών του, το 2003 , προκειμένου να αποτελέσει μουσιακό έκθεμα, εντός του Ελληνικού.
Ο πρόεδρος του ΠΟΛΚΕΟΑ, όμως, κ. Β. Τσατσαράγκος, το πούλησε στην lamda Development τον Μάιο του 2023 μαζί με άλλα αεροσκάφη που είχε στην ιδιοκτησία του.
Στη συνέχεια η LAMDA το Βοeing B-737-200 (SX-CBA) το μεταπώλησε σε Άραβα-Επενδυτή ,
που ανεγείρει τουριστικό κατάλυμα και πανάκριβες μεζονέτες , στον Βρόσκοπο της Τζιας.
Την εταιρεία Lamda την ενδιέφερε  μόνο η άμεση απομάκρυνση του αεροσκάφους απο τον χώρο που βρισκόταν για πάνω από 20 χρόνια
Έτσι το του ΠΟΛΚΕΟΑ, αφού αποκόμισε τα έσοδα από την αρχική πώληση,, (ως φορέας ,αν και ουδέποτε εμφάνισε την σύμβαση πώλησης ούτε το τίμημα της , παρά το γεγονός ότι δέχθηκε ακόμα και εξώδικες καταγγελίες από μέλη του) ενδιαφέρθηκε όμως να πωλήσει ,
η LAMDA το αεροπλάνο στην ξενοδοχειακή επιχείρηση …της Τζιας.
Μάλιστα ο ίδιος ο πρόεδρος του ΠΟΛΚΕΟΑ συνέστησε στους υπεύθυνους της αγοράς του SX-BCA, στον ιδιοκτήτη της Athens Aeroserices, για να του αναθέσουν, τις εργασίες μεταφοράς και βύθισης του αεροσκάφους, αν και είχε κι άλλες προτάσεις για την διάσωση τού αεροπλάνου……
Τελικά όμως την μεταφορά στην Τζια, την ανέλαβαν άλλες εταιρείες.
Το όλο εγχείρημα, βέβαια ,δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί, δίχως την αρωγή του δήμου Κέας. (λόγω του νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας)
Ως επιχείρημα το Δ.Σ. πρόβαλε ότι θα αποκομίσουν σημαντικά οφέλη διάφοροι επαγγελματίες του νησιού, (όπως σχολές καταδύσεων εταιρείες μεταφορών ,κ.α.)…
Αναμφίβολα , όμως , πιθανά κέρδη , θα αποκομίσει και ο πρόεδρος του ΠΟΛΚΕΟΑ,-
ο οποίος διαθέτει τουριστική επιχείρηση (“THEA-KEA ” RESOLT) στο διάσελο του Βουρκαρίου.- και ο οποίος ενδιαφέρθηκε για την βύθιση του ιστορικού αεροσκάφους στην Τζια.
Είναι γνωστή η μόνιμη επωδός κάθε Επενδυτή ότι θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας, επιχείρημα που εδράζεται ίσως , στην κακή οικονομική συγκυρία.
Αυτή την καραμέλα, μας δώσανε να “πιπιλίσουμε” με την πώληση του Ελληνικού ,των αεροδρομίων της χώρας στην Fraport , του καζίνου στο Μαρούσι και στην τοποθέτηση εκατοντάδων ανεμογεννητριών  στα βουνά….της χώρας μας…
Άραγε ο δήμος Κέας  που συνέπραξε  στο εγχείρημα της βύθισης του αεροσκάφους
στο Βρόσκοπο, πειθόμενος ίσως από ισχυρά επιχειρηματικά συμφέροντα, έχει σκεφθεί τις επιπτώσεις, της ενέργειας και κυρίως τις περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις, απ’ την βύθιση του αεροπλάνου, που αποφάσισε, για τα πιθανά οφέλη επιχειρηματιών και μόνο;;;;
Άραγε έχει κάνει κοινωνούς τους μόνιμους κατοίκους του όμορφου νησιού, οι οποίοι τίποτα δεν έχουν να κερδίσουν από την βύθιση τού ιστορικού αεροπλάνου.. στο βυθό του Βρόσκοπου,;;;
Όσο για την πρόσκαιρη διαφήμιση που θα αποκομίσει η Τζιά, ας μην ξεχνάμε ότι στις θάλασσες της Τζιας, υπάρχουν διάσημα ναυάγια (αθέλητα) που “αναπαύονται” ….(όπως του “Βρετανικού”, του “Πατρίς ” και ενός Γερμανικού JU-52.)
Γιατί θα πρέπει να δημιουργηθεί ένα ακόμα …”ναυάγιο “…;;;;
fb – konstantinos Lomis

Related Articles

Stay Connected

567ΥποστηρικτέςΚάντε Like

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ